نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در گمیشان به نفت و گاز برسیم فرآیندهای توسعه ای اجرا و با استقرار صنایع تکمیلی، اشتغال ایجاد خواهد شد.

 

به گزارش کناره ، عبدالجلال ایری شامگاه پنجشنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: توسعه و پیشرفت هر جامعه قطعاً به این برمی گردد تا چه اندازه از منابع موجود استفاده می کنیم.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه ما نتوانستیم از منابع خود استفاده کرده و به همین دلیل با فقر، بیکاری و محرومیت روبرو هستیم که نمونه آن را در گمیشان علی رغم داشتن دریا و غیره شاهد هستیم و این شهرستان جزو ۳۱ شهرستان محروم کشور است.

وی بیان کرد: تا زمانی که نتوانیم از منابع استفاده کنیم پیشرفتی هم حاصل نخواهد شد.

ایری با اشاره به آغاز حفاری و اکتشاف نفت و گاز در گمیشان افزود: شرکت حفار در تراز جهانی بوده و تمام استانداردهای لازم را رعایت می کند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۱۰۰ نفر مجموعه فنی مشغول به فعالیت هستند که اگر در گمیشان به نفت و گاز برسیم فرآیندهای توسعه ای اجرا و با استقرار صنایع تکمیلی اشتغال ایجاد خواهد شد.

ایری با بیان اینکه با حصول نتیجه برای بومیان منطقه شغل ایجاد می‌شود، تاکید کرد: ما به عنوان مجلس با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در کنار این مجموعه توسعه ای خواهیم بوده و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا موانع احتمالی موجود را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: اگر چاه اکتشافی به نتیجه رسید برداشت صورت می‌گیرد در غیر این صورت حفاری چاه دوم و سوم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار