اولین نشست شورای اداری بخش نوکنده با حضور مسوولان اجرایی ، روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش نوکنده در محل بخشداری برگزار شد.

به گزارش کناره، بخشدار نوکنده در این نشست با اشاره به در پیش بودن عید نوروز اظهار داشت: بخش نوکنده از هر جهت آماده استقبال و پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی است.
"سعید هراتی" افزود : تمامی بخش ها از جمله شهرداری ، نیروی انتظامی ، اورژانس و دیگر دستگاه های خدمات رسان ضمن آمادگی کامل ، با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارند در خدمت میهمانان نوروزی خواهند بود.
وی به ظرفیت های گردشگری بخش نوکنده در حوزه های طبیعی ، مذهبی، فرهنگی و تاریخی اشاره کرد و اظهار داشت : زمانی می توان به بهره برداری از این ظرفیت ها امید داشت که مسئولان امر ، گردشگران را میهمانان خود بدانند و هر اقدام لازم برای میزبانی شایسته آنها را فراهم کنند.
این مسوول به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان برای داشتن سفری خوب در روزهای تعطیلات نوروزی ، تاکید کرد و افزود : مسافران در بدو ورود در بخش نوکنده باید احساس کنند که دستگاه های خدمات رسان در قبال مطالبات مسافران پاسخگو هستند.
هراتی بر لزوم نظارت و کنترل خدمات به مسافران در بخش نوکنده تاکید کرد و گفت : هوشیاری و اقدامات امنیتی و افزایش گشت های مراقبتی باید در دستور کار قرار گیرد تا شهروندان با کمال امنیت و آرامش خاطر بتوانند برای مسافرت های نوروزی عازم شوند.
وی تاکید کرد : تمامی نهادهای خدماتی در ایام نوروز باید حضور داشته باشند تا مسافران با خاطره ای خوش از این بخش عبور کنند .
بخشدار نوکنده تصریح کرد : شهر نوکنده به دلیل قرارگرفتن در مدخل ورودی مسافران به استان ، دروازه طلایی گردشگری است و باید از این فرصت برای توسعه گردشگری استفاده کنیم.
بخشدار نوکنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در  29 اردیبهشت سال 96 اظهار داشت : انتخابات در ایران اسلامی نماد مشارکت و مردم سالاری است و باید تلاش همگی ، برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونی و با هدف ادای دین به نظام ، انقلاب و شهدا باشد.
هراتی بر رعایت و حفظ حرمت کاندیداها در انتخابات سال آینده تاکید کرد و گفت: هیچکدام از ادارات و نهادهای دولتی در بخش نوکنده حق استفاده از بیت المال و تبلیغ برای شخص خاصی را ندارند.
وی بیان کرد : باهمکاری ، همدلی و هماهنگی همه دست اندرکاران ستاد انتخابات بخش نوکنده ، امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم .
وی از از تلاشهای و خدمات مدیران ، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران نوکنده در راستای کمک به حل مشکلات این بخش در طول یک سال 95 قدردانی کرد.
در این نشست شماری از مسئولان دستگاههای اجرایی و دهیاران بخش نوکنده به بیان اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف پرداختند.

nokandeh763543208 1

nokandeh763543208 1

nokandeh763543208 1

nokandeh763543208 1

nokandeh763543208 1

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار