فعال رسانه ای غرب گلستان در یادداشتی آورده است : بسیجی پشت خاکریز نجابت مشق ولایت می نویسد ، صحنه ای از کرب و بلا را به سهم خویش در شلمچه با گردان عاشورایی اش به تصویر می کشد.

به گزارش کناره ، "محمدابراهیم شربتی" فعال رسانه ای غرب گلستان به مناسبک هفته گرامیداشت بسیج در یادداشت خود آورده است ؛ بسیجی واهمه ای ندارد تا برای لقاالله از دروازه شهادت بگذرد آنچنان که ندای "احلی من العسل" او که برگرفته از نهضت شهادت طلبانه حسینی است در مسیر حرکت رود فرات و دجله طنین انداز می شود تا به مشک پاره پاره پسر ام البنین حضرت اباالفضل العباس(ع) رسد و سوگ شهادت عباس را در کنار نهر علقمه به فریاد کشد.

بسیجی را "درد اشتیاق" به پایان سرزمین حیات رهنمون ساخت ، سینه خواهم شرحه شرحه از فراق تا بگویم شرح درد اشتیاق. در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ همزمان با صدور فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، امت بسیجی ، عاشقانه پیام پیر جماران را لبیک گفتند تا روزگار وصل خویش را باز جویند.

پس از بسته شدن دفتر جنگ تحمیلی ، بسیجی هنوز هم سودای به عینیت بخشیدن آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایران را دارد و این کاروان انقلاب را با تأسی از عاشورای حسینی به سر منزل مقصود خواهد رساند.

حضرت امام (ره) در مورد بسیجیان قهرمان فرمودند : " شما آیینه مجسم مظلومیت ها و رشادت های این ملت بزرگ ، در صحنه نبرد و تاریخ مصور انقلابید. شما فرزندان مقدس و پرچمداران عزت مسلمین و سپر حوادث این کشورید. شما یادگاران و همسنگران و فرماندهان و مسوولان بیداردلانی بوده اید که امروز در قرارگاه محضر حق ماوا گزیده اند.

"این "مولود جدید" به گواهی امام راحل که کارشناسان جهانی از شناخت آن عاجزند با دست های نامریی مرگ به قدمت تاریخ مظلومیت بشریت و تشیع دست و پنجه نرم کرده و هم اکنون سدی شده در برابر خوی سبعیت و ددمنشی اربابان قدرت جهان و پیروان این مکتب تا قیام حضرت مهدی بازوی ولایت مطلقه فقیه خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها   

0 #1 عباس 1397-08-29 21:46
عاشقان شهادت مشتاقانه بسوی لقاالله مبروند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار