حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ به اندیشه های نظام حمله کرد، گفت: ۹ دی نقطه آغازی برای پایان دادن به جریان فتنه بود.

 

به گزارش کناره ، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» امروز(پنجشنبه 5 آذر) در همایش ولایتمداران با بصیرت اظهار کرد: در آستانه 9 دی قرار داریم و 9 دی متعلق به هیچ حزبی نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: 9 دی متعلق به اصل نظام است و مربوط به یک استان، حزب، شهر و قشر نیست و کل انقلاب اسلامی در آن دخیل هستند.

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: 9 دی یک حماسه است و حضور در 9 دی را باید برخود واجب بدانیم و نباید اجازه دهیم 9 دی به جریان های سیاسی گره بخورد.

وی افزود: مردم در روز 9 دی سال 88 حماسه آفریدند، مردم ولایتمدار گرگان برای حمایت از ولایت در 8 دی به میدان آمدند و این نشانه هوشیاری مردم ولایتمدار گرگان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد: مردم در 9 دی به این تشخیص رسیدند که در فتنه 88 اصل نظام را دشمن نشانه گرفته است و لذا به میدان آمدند و بساط فتنه را برچیدند.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه در فتنه سال 88 دشمنان و در راس آن آمریکا اصل نظام را نشانه رفته بودند، متذکر شد: فتنه گران خیمه امام حسین(علیه السلام) را در ایام محرم سال 88 به آتش کشیدند و به عزاداران حسینی حمله ور شدند و این مهم نشان می دهد که اینگونه اعتراضات تنها مربوط به انتخابات نبود.

وی با بیان اینکه 8 دی گرگان نشانه سند هوشیاری مردم گرگان در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه است، یادآور شد: دشمن در سال 88 به دنبال این بود شیرینی حضور و مشارکت 85 درصدی مردم پای صندوق های رای را تلخ کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ به اندیشه های نظام حمله کرد، یادآور شد: 9 دی نقطه آغازی برای پایان دادن به جریان فتنه بود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مطمئن باشید 9 دی در تاریخ ماندگار خواهد بود.

پایان پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار