نیکزادفر گفت: سامانه ناپایدار جوی صبح فردا از استان گلستان خارج می شود و روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی پایدار در استان گلستان برقرار است.

به گزارش کناره ، «مریم نیکزادفر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طی روز گذشته و امروز استان گلستان تحت تأثیر سامانه ناپایدار قرار داشت و شاهد بارش باران در اکثر نقاط استان بودیم، گرچه میزان بارش ها قابل ملاحظه نبوده است.

کارشناس هواشناسی استان گلستان  با اشاره به شدت میزان بارش ها ادامه داد: تاکنون بیشترین بارش در شهرستان رامیان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: براساس نقشه های هواشناسی فعالیت سامانه ناپایدار هواشناشی امشب نیز در استان گلستان ادامه خواهد داشت و به دنبال آن شاهد بارش باران در برخی از نقاط استان خواهیم بود.

نیکزادفر گفت: سامانه ناپایدار جوی صبح فردا از استان گلستان خارج می شود و روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی پایدار در استان گلستان برقرار است و آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط همراه با افزایش ابر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گلستان اذعان کرد: سامانه ناپایدار بعدی روز سه شنبه وارد استان می شود و جزئیات بیشتر را روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از لحاظ دمایی مراوه تپه با حداقل دمای 4 درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین شهر استان گلستان در صبح امروز بود، خاطرنشان کرد: فردا دمای هوا نسبت به امروز دو  تا سه درجه سانتی گراد افزایش خواهد یافت و نوسانات دمایی شهرستان گرگان بین 2 تا 13 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

پایان پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار