در حال حاضر منطقه شرق استان گلستان به وضعیت زرد رسید اما همچنان شهرستان‌های شرق استان گلستان یعنی گرگان، بندرگز، کردکوی و بندرترکمن در شرایط نارنجی قرار دارد.

 

به گزارش کناره ، هادی حق‌شناس استاندار گلستان در آخرین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که  هفته جاری(روز گذشته) برگزار شد، نسبت به تداوم شرایط قرمز و نارنجی در منطقه غرب استان گلستان ابراز نگرانی کرد و گفت: با وجود تمام تلاش‌ها و اقداما انجام شده، متاسفانه وضعیت در غرب استان گلستان از ابتدا بد بوده و باید بررسی کنیم که چه علتی باعث بروز چنین شرایطی شده است.

وی تاکید کرد: بسیاری از این اقدامات در دیگر مناطق استان پاسخ مثبت داده و حتی ما امروز در شرق استان گلستان تمام وضعیت ما به زرد رسیده و حتی امید داریم طی روزهای آینده به وضعیت سفید برسد اما منطقه غرب استان گلستان همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

استاندار گلستان به شهرستان بندرگز اشاره کرد و گفت: این شهرستان از همان ابتدا قرمز یا نارنجی بوده و در مقطع بسیار کوتاهی به وضعیت زرد رسید اما به سرعت نارنجی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در خصوص شهرستان‌های غرب استان گلستان ابراز نگرانی کرد و در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هر اقدامی که باید برای تغییر شرایط در بندرگز و غرب استان انجام می‌شد بکارگیری کردیم اما متاسفانه به دلیل عدم رعایت برخی مسائل توسط مردم، شاهد تداوم وضعیت نارنجی و قرمز در این منطقه هستیم.

عبدالرضا فاضل در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره تاثیر مراسم‌های شب یلدا بر منطقه غرب استان گلستان تاکید کرد: اظهارنظر برای این موضوع کمی زود است چون باید دو هفته از شب یلدا بگذرد تا بتوان تاثیر قطعی آن را دید اما همین روزها نیز شاهد افزایش ناگهانی تعداد بیماران بستری در شهرستان بندرگز بوده‌ایم.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار