مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان با اشاره به بازگشایی مدارس از امروز، گفت: به لحاظ نمره کلاسی هیچ فرقی بین دانش‌آموزی که برای رفع اشکال به مدرسه مراجعه می‌کند با سایر دانش آموزان وجود ندارد

به گزارش کناره،گوهری راد  اظهار کرد: با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه مدارس بازگشایی خواهد شد و حضور دانش آموزان کاملاً اختیاری است. این بازگشایی صرفاً برای دانش‌آموزانی است که اشکالات درسی دارند و نیاز به پرسش از معلمین خود دارند.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت، افزود: طی این مدت معلمین، مدیران و کادر اجرایی مدارس ملزم به حضور در مدارس هستند تا اگر دانش‌آموزی برای رفع اشکال مراجعه کرد، پاسخگوی آن‌ها باشند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان بیان کرد: مقرر شد در صورت بالا بودن تعداد دانش آموزان مراجعه‌کننده، هماهنگی‌های لازم برای گروه‌بندی دانش آموزان جهت حضور در مدارس انجام گیرد.

گوهری راد با اشاره به اینکه تمامی مدارس طی روزهای اخیر ضدعفونی شدند، گفت: اعتبارات لازم برای تهیه اقلام بهداشتی از قبیل صابون و مایع در اختیار مدارس قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: دانش‌آموزانی که به مدارس مراجعه می‌کنند حتماً ماسک و دستکش به همراه داشته باشند. رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بین مراجعه‌کنندگان، دانش آموزان و معلمان ضروری است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی از سوی سرویس‌های مدارس، تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بعد از اتمام کار دانش آموز در مدرسه، بلافاصله او را به منزل بازگردانند.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار