مقدرات این مملکت را دست چه کسی باید بسپاریم...

به گزارش کناره ، در این یادداشت آمده است  :

آغاز نگاشتم را با این سخن از امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب در مورد اهم انتخابات و شرکت در انتخابات شروع میکنم.

"اشخاصی که در هرجا هستند،اهل علمی که در هرجا هستند با کمال جدیت مردم را دعوت کنند به دخالت، دخالت کنند در مسائل حاظر بشوند همه مان مسول هستیم.اگر شما از صحنه خارج بشوید وآنها خودشان وارد بشوند و یک وقت یک نفری را رئیس جمهور کنند که تباه کند این کشور را چنانچه تباه کردند همه ما مسوُلیم. همه باید مردم را دعوت کنیم در انتخابات رئس جمهور بی تفاوت نباشید بروند در پای صندقها رای بدهند اما باتوجه به اینکه چه باید بکنند و مقدرات این مملکت را دست چه کسی باید بسپاریم و چنانچه یک ریٔس جمهور داشته باشیم که ناباب از کار در بیاید همه چیز از بین میرود و نگوید دیگران رای بدهند من باید رای بدهم تو باید رای بدهی اون روستایی کنار مزرعه کار میکند هم باید رای بدهد تکلیف است."

گرامی میداریم یاد همه شهدا اللخصوص شهید در راه دیپلماسی فریب وفرمانده فراموش نشدنی و بی بدیل مان حاج قاسم سلیمانی را

✍اتنخابات۱۴۰۰ب ریاست جمهوری، به ریٔس جمهوری نیازمندیم که در میدان عمل داخلی،منطقه ای و فرامنطقه ای داری قدرت و توان در امور دموکراسی، دیپلماتیک و دیپلماسی و #مرد_میدان باشد.
و وجهه کشور را با راهبرد اصولی و در چهارچوب باورهاوارزشهای انقلاب اسلامی که شکوه وعظمت نهضت پیروزی اش در جهان الگوی اقتدار و ایستادگی است حفظ و اداره نماید.

و در دیپلماسی اش با دادن امتیازات،فدا سازی نخبگان و مردهای میدانش و خرج کردن از سرمایه های تکرار نشدنی و دستاوردهای یک ملت هزینه
نکند.
و در صحنه های بین المللی از آرمان خواهی ها و مطالبات به حق کشور کوتاه نیاید و مصلحت اندیشی های حزبی را فدای مصلحت و پیشرفت و عزت و سربلندی کشور نکندو فریب امتیازات و وعده های پوچ بی تعهد را نخورد.

ما ریٔس جمهوری میخواهیم که بتواند با اقتدار در صحنه ها، با تدبیر،اندیشه و کابینه دغدغه مند خود آسایش و رفاه را بر جامعه ای که بر موج ناامیدی سوارند به ساحل امید،آرامش و اطمینان برساند.

و هم سو با ارزشهای انقلابی باشد که برایش خونها هزینه شد.مردم دیوار امنی برای تکیه میخواهند که با رای آنان ساخته شده است.

ما مرد میدانی میخواهیم که قدرت و توان ایمان و توکلش کلید درهای بسته باشد نه امتیاز و واداگی.

مردی همچون حاج قاسم که نه مرد سیاست و شعار بی تکلیف گرایی بود نه تشنه قدرت و جایگاه اماگوهری داشت به نام ایمان و اخلاص که از او مرد میدان قدرت فرامنطقه ای و یک دیپلمات ساخته بود که دیپلماسی او حکومت جهانی بر قلبها و امید سربلندی و اقتدارکشور شد.

 

ما ریٔس جمهوری میخواهیم که بحرانها را فرصتها تبدیل کند نه فرصتها را به بحران.
ونه انکه در ناکارآمدی هایش از نظام و ولایت مایه بگذارد و دو قطبی شدن و دوقطبی کردن را در مدیریت بحرانها بکار گیرد.

ما ریٔس جمهوری میخواهیم که ولایتمداریش وتعبیت از ولایت پذیریش مقدم بر حزب گرایی های منفعت طلبانه اش در تصمیمات داخلی و فرامنطقه ای ادراه کشورش باشد.

و امید است توانسته باشم معنای فرمایشات حضرت آقا در کلید واژه های انتخاب جوان مومن انقلابی که نه به سن بلکه معنای تفکر جوانگرایانه و شجاعت را به شاخه های عملگرایی در اقدامات و تصمیمات به موقع بوده است را بهفهم اندک و ناتوانی قلم به زبانی ساده بیان کرده باشم .باشد که با انتخابمان هرکدام مرد میدانی شویم و دست به دست هم با همدلی و امید حماسه ای بی بدیل برای کشور عزیزمان رقم بزنیم.

معانی اصطلاحات کاربرده شده در متن

دموکراسی:حکومت برمردم
دیپلماتیک:امورات سیاسی
دیپلماسی:فن عمل رهبری مذاکرات بین ملتها بمنظور حصول سازش که مورد رضایت متقابل همگان باشد.

یادداشت به قلم : زینب چراغچی

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار