رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: با تحریم‌ها عزم و اراده ما برای خدمت بیشتر شده و با تاسی از مکتب عاشورا تا آخرین لحظه برای خدمت و جانفشانی در مسیر تحقق عدالت ایستاده‌ایم.

به گزارش کناره، حیدر آسیابی در واکنش به قرارگیری نامش در لیست تحریم‌های کشور کانادا اظهار کرد: با تحریم‌ها عزم و اراده ما برای خدمت بیشتر شده و با تاسی از مکتب عاشورا تا آخرین لحظه برای خدمت و جانفشانی در مسیر تحقق عدالت ایستاده‌ایم.

 

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در حالی که هنوز جستجو برای کشف گور‌های بی‌نشان کودکان بومی در کانادا ادامه دارد و از نسل کشی فرهنگی بومیان به عنوان فصلی سیاه در تاریخ این کشور یاد می‌کنند، دولتمردان کانادایی چگونه می‌توانند از نقض حقوق بشر در سیستم قضایی ایران سخن بگویند.

 

آسیابی افزود: کانادا درباره نقض حقوق بشر ابتدا باید پاسخگوی افکار عمومی جهان برای نسل کشی ۳ هزار کودک بومی، نقض آشکار حقوق بشر در بازداشتگاه‌های مهاجرتی و زندان‌های این کشور باشد.

 

وی گفت: این که کشوری با چنین پیشینه‌ای اقدام به تحریم و متهم کردن دیگر کشور‌ها به بهانه نقض حقوق بشر می‌کند همان رفتار دوگانه مضحک غربی است که سالهاست دنبال می‌شود.

 

رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: همه همکاران ما آگاهانه و با وجود دانستن سختی و حساسیت کار قضا، وارد دستگاه قضایی شده‌اند و این جنجال آفرینی‌ها خللی در کار ما ایجاد نکرده و نخواهد کرد.

 

آسیابی با تاکید بر این که هیچ منافع مادی در خارج از کشور نداشته و ندارم تاکید کرد: این تحریم‌ها فقط انگیزه ما را برای خدمت‌رسانی به مردم بیشتر خواهد کرد و با تمام توان در راستای کمک به مردم فعالیت می‌کنیم.

 

گفتنی است، دولت کانادا روز گذشته هفت نفر از مقامات دستگاه قضایی در استان‌های مختلف را به عنوان افراد تحریمی این کشور اعلام کرد که نام «حیدر آسیابی» رئیس‌کل دادگستری استان گلستان نیز در بین این اسامی دیده می‌شود.

انتهای خبر/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار