عادلی سرپرست شهرداری نوکنده گفت: با اجرای فاز دوم آسفالت نوکنده ۹۲۴ تن آسفالت مرغوب در سطح معابر شهر پخش می شود .


به گزارش کناره ، عادلی با عنوان این خبر اظهار داشت : با تلاش و جدیت شهرداری ، فاز دوم آسفالت معابر در دوره زمانی بسیار کوتاه و با کیفیت بالا انجام خواهد شد .

وی افزود :با عنایت به اینکه یکی از نیازهای مهم و ضروری شهروندان ، تردد آسان، ایمن و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر است و وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری یکی از مهمترین ویژگی های موثر بر منظر شهری از نگاه هر رهگذر است و از طرف دیگر وضعیت نامطلوب معابر آن که تبدیل به معضل و دغدغه ای بزرگ برای شهروندان و شهرداری در طول سالیان گذشته شده بود ، باعث شد اجرای آسفالت در نوکنده به مهم ترین اولویت و رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر نوکنده در ماه های اخیر تبدیل شود و از مدتها پیش مقدمات انجام آن( خرید بیس ، شن و ماسه مرغوب ) از محل منابع درآمد داخلی شهرداری فراهم آید وطرح آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر ، به مبلغ  ۱/۲۴۷/۴۰۰/۰۰۰ ریال در روزهای آتی اقدام خواهد شد .

وی تصریح کرد پروژه های متعددی را برای زیباسازی و توسعه شهری نوکنده در دست اقدام داریم و به زودی مردم آثار این فعالیت ها را خواهند دید.

سرپرست شهرداری نوکنده ادامه داد: از جمله این پروژه ها می توان به پروژه احداث فضای سبز و زیباسازی جنب مدرسه شهید یوسف نظری ، عملیات اجرای پازل پیاده رو سازی و بهبود در عبور و مرور شهری به متراژ ۱۲۲۰  مترمربع و مبلغ ۴۳۹/۲۰۰/۰۰۰  ریال ، پروژه اجرای دیواره حفاظتی رودخانه  در کوچه امام خمینی ۳ به متراژ ۷۰ مترطول به مبلغ ۵۵۶/۵۰۰/۰۰۰  ریال اشاره کرد.
وی از دستگاه های اجرایی و خدماتی به ویژه برق ، مخابرات ، گاز ، آب و فاضلاب شهری خواست پس از انجام آسفالت خیابان ها توسط شهرداری ، از انجام حفاری خودداری نمایند، چرا که هر گونه حفاری پس از آن علاوه بر دوباره کاری آسفالت و هدر دادن بیت المال، موجب تحمیل ضررهای فراوانی به این مجموعه و افت کیفی آسفالت می شود، و نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد.

سرپرست شهرداری نوکنده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی های ارزنده اعضای محترم شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری ، از شهروندان محترم به دلیل خلل ایجاد شده در عبور و مرور آنها به هنگام انجام زیرسازی و آسفالت عذرخواهی نمود و از آنان خواست با سعه صدر با اکیپ آسفالت شهرداری همکاری نموده و از پارک خودروهای خود در مسیر آسفالت خودداری نمایند .

گفتی است با اتمام پروژه های کوتاه مدت و بلند مدتی که توسط شهرداری نوکنده در حال انجام است ، تحولی بزرگ در توسعه شهری نوکنده اتفاق خواهد افتاد که موجب رفاه و آسایش و زیباسازی بیشتر برای شهروندان می گردد.

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار