فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان گفت: نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان طی عملیاتی، برای حفاظت از دام‌های خاویاری هشت نفر از صیادان غیرمجاز را دستگیر و به دادسرای شهرستان‌های بندرگز و بندرترکمن هدایت کردند.
 
به گزارش کناره ، غفار سعیدی‌نسب اظهار کرد: نیروهای گروه ویژه این یگان برای مقابله با صیادان غیرمجاز و حفاظت از دام‌های خاویاری طی یک عملیات دریایی، یک فروند قایق موتوری ۵ قوه اسب با هشت نفرسرنشین، دو فروند قایق پارویی به همراه ۳/۵کیلوگرم ماهی کفال ریز، تعداد ۲۰ رشته دام فلسدار، تعداد ۵ شاخه لنگر، دو عدد پارو و مقدار سه لیتر بنزین، را شناسایی کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب شهرستان‌های بندرگز و بندرتکمن هدایت شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این عملیات دریایی مقدار ۲/۵ کیلوگرم کفال و تعداد ۴۰۰ رشته دام فلسدار، بلاصاحب کشف و ضبط شد.
 
همچنین طی یک عملیات دریایی دیگر که از سوی نیروهای یگان حفاظت شیلات استان برای پاکسازی، جمع‌آوری دام‌های غیرمجاز و مقابله با صیادان غیرمجاز انجام شد، دو نفر صیاد غیرمجاز دیگر نیز به همراه یک دستگاه قایق موتوری ۵ قوه اسب، تعداد ۱۵ رشته دام فلسدار و دو عدد پارو شناسایی شدند.
 
فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان تصریح کرد: متهمان به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن معرفی و اعزام شدند.
انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار