بخشدار نوکنده ، تفکر بسیج را پاسدار حقیقی آرمان های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت : بسیج ، آیه ای از آیات الهی و موهبتی است که اصل و ریشه آن با پیروی از ولایت مطلقه فقیه گره خورده است.

به گزارش کناره ،  سعید هراتی  در دیدار با فرمانده حوزه شهید رجایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوکنده افزود : بسیجیان ، همواره با دشمن شناسی ، بصیرت و حضور در صحنه ها ، خار در چشم دشمنان و معاندین نظام اسلامی است.

وی تاکی دکرد : دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره از آمادگی و بصیرت بسیجیان در هراس هستند.

هراتی  تصریح کرد : رواج تفکر بسیجی در میان ملت ایران رمز پیروزی و تعالی آن ها بوده و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب ، همه انسان های مومن ، آگاه ، متعهد ، علاقه مند و آگاه به کار ، بسیجی هستند.

بخشدار نوکنده با بیان اینکه امروز شاهد گسترش فرهنگ و جایگاه کلمه بسیج در کشور و منطقه هستیم خاطرنشان کرد : بدنبال پیروزی انقلاب اسلامی توطئه ها و فتنه های شیاطین و دشمنان علیه ایران روز به روز گسترش یافت.

هراتی با اشاره به صدور فرمان تشکیل بسیج در پنجم آذر ماه سال ۵۸ توسط امام خمینی (ره) تصریح کرد : از اساسی ترین عوامل خنثی سازی توطئه های دشمنان ، هوشیاری و درایت بی نظیر امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین و صدور فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بود.

گفتنی است ؛ سی ام آبان تا ششم آذر ماه ، به مناسبت دستور حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به نام هفته بسیج نامیده شده است.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار