رییس اداره تعاون ، کارو رفاه اجتماعی استان گلستان در جلسه شورای اداری بندرگز گفت : از این پس برای کاهش روال اداری پرونده های وام اشتغالزایی طرح های اشتغالزایی زیر 250 میلیون تومان در شهرستان تایید می شود.

به گزارش کناره ، سعید مازندرانی رییس اداره تعاون ، کارو رفاه اجتماعی استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار کناره د رحاشیه شورای اداری شهرستان بندرگز اظهار داشت : 860میلیون تومان سهمیه اشتغال برای مشاغل خانگی شهرستان بندرگز در نظر گرفته شده ، تا کنون حدود950 میلیون تومان طرح معرفی گردیده و ما منتظریم افرادی که نمی توانند از این تسهیلات استفاده کنند پایش و با افراد واقعا فعال جایگزین شوند

وی افزود : روستاییان می توانند  برای وام های روستایی ثبت نام کنند که  طرح های الویت دار تا سقف 2.5 میلیارد تومان می باشد.

مازندرانی در خصوص وام های اشتغالزایی در شهرها گفت : در شهرها نیز اشتغال فراگیر با تسهیلات 5 ساله و سود 16 درصد قابل پرداخت به افراد جویای کار و برای اشتغالزایی می باشد.

وی با اشاره به طرح روستای بدون بیکار در روستای گز شرقی گفت : در طرح روستای بدون بیکار ، روستای گزشرقی از توابع شهرستان بندرگز جزء این روستاها هستند ،  ما منتظریم پرونده های اهالی این روستا با ثبت در سایت کارا  به کارگروه اشتغال شهرستان وارد شود .

وی تصریح کرد : از این پس برای کاهش زمان وام دهی طرح های زیر 250 میلیون تومان در شهرستان تایید می شود ودر فاصله زمانی دو هفته پس از تایید پرونده وام به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار