فرماندار بندرگز گفت : مشاركت گسترده بانوان در عرصه های مختلف جامعه زمینه ساز توسعه ، رشد و آبادانی است.

به گزارش کناره ؛ "حسین احمدی" در اتاق فکر بانوان غرب گلستان در فرمانداری بندرگز افزود : شناخت دقیق بانوان از مشكلات و كمبودها در جامعه و ورود آنان در عرصه های مختلف اجتماعی گره گشا در امور بوده و امید و نشاط را به جامعه تزریق می كند.

وی بیان داشت : حضور بانوان در جامعه فرصت است و در ایران اسلامی این زمینه وجود دارد تا این قشر از جامعه بتوانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی كنند.

این مقام مسوول اظهار کرد : زنان جامعه ما بايد از اين فرصتي كه دولت و نظام در جامعه فراهم كرده استفاده كنند چراكه مشاركت هر چه بيشتر زنان در مسائل اجتماعي ، سياسي ، فرهنگي باعث نشاط و پويايي اجتماع خواهد شد .

فرماندار بندرگز با بيان اينكه نظام جمهوري اسلامي به دنبال اين است كه بانوان در عرصه هاي مختلف اجتماعي نقش آفريني كنند ، افزود : اگر جامعه اي بخواهد دوام و قوام داشته باشد و در مسير خود حركت كند بايد بانوان آن در جامعه حضور موثر و فعالي داشته باشند.

 احمدی با اشاره به لزوم تقویت احزاب و افزایش مشاركت سیاسی بانوان ، تصریح كرد: دولت دكتر روحانی بستر لازم را برای فعالیت تشكل های سیاسی فراهم كرده و باید در خصوص حضور و فعالیت بانوان در تشكل های سیاسی و سمن ها ، برنامه ریزی و اقدام گردد.

اتاق فکر بانوان غرب گلستان با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان و کارشناسان و مشاورین امور بانوان فرمانداری های غرب استان در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار