استاندار گلستان قول مساعد داد تا برای سه بانده کردن جاده قدیم گرگان تا بندرگز بودجه ای در سال آینده اختصاص دهد و این جاده سه بانده شود.

 

به گزارش کناره ، فرماندار شهرستان کردکوی در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان در محل فرمانداری برگزار شد به بیان مشکلات موجود در این شهرستان پرداخت و در این خصوص خواستار رسیدگی و مساعدت از سوی استاندار شد.

ابراهیم قدمنان در این جلسه به بیان مشکلات و نواقص موجود در جاده قدیم گرگان – کردکوی و کردکوی – بندرگز و بالعکس پرداخت و به خطرات بسیار زیاد این جاده اشاره کرد.

جاده قدیم  گرگان  بندرگز سه بانده شود

وی تقاضا کرد تا با مساعدت استاندار گلستان جاده قدیم کردکوی – گرگان و کردکوی – بندرگز سه بانده شود تا از خطرات ناشی از این جاده پرخطر کاسته شود.

هادی حق شناس در پاسخ به اظهارات فرماندار شهرستان کردکوی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دستور داد تا در این خصوص مشاور گرفته و موضوع را پیگیری کند.

برای سه بانده کردن جاده قدیم گرگان – بندرگز بودجه اختصاص می دهیم

استاندار گلستان در این خصوص قول مساعد داد تا برای سه بانده کردن جاده قدیم گرگان تا بندرگز بودجه ای در سال آینده اختصاص دهد و این جاده سه بانده شود.

امیدواریم استاندار گلستان به قولی که دادند وفا کنند تا در آینده شاهد وقوع حوادث ناگوار و دلخراش در جاده قدیم گرگان تا بندرگز نباشیم و خانواده هایی را داعدار نبینیم.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار