در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و در هفته دوازدهم این مسابقات، تیم خزر رودسر مقابل ملوان بندر گز به پیروزی رسید.

به گزارش کناره، در این دیدار که شامگاه چهارشنبه و با حضور جمع زیادی از علاقمندان به این رشته پرطرفدار ورزشی در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد؛ دو تیم بازی زیبا، فوق العاده و تماشاگرپسندی را از خود به نمایش گذاشتند که در نهایت، این تیم خزر رودسر بود که مقابل میهمانش به برتری دو بر یک دست یافت تا سه هفته متوالی را با برد پشت سر گذاشته باشد.
دو تیم در وقت نخست بازی موقعیت های آنچنانی روی دروازه های یکدیگر ایجاد نکردند و نتوانستند از فرصت های به دست آمده روی دروازه های یکدیگر به خوبی استفاده کنند، هر چند در این نیمه، چندین بار سنگربان ملوان بندر گز با واکنش های عالی خود ناجی دروازه اش شد و اجازه نداد میزبان به گل برسد و به این ترتیب، بازی در وقت نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
با آغاز وقت دوم ، این تیم ملوان بندرگز بود که به گل برتری دست یافت و سید محمد سادات مزنگی بازیکن این تیم با ضربه زیبای قیچی برگردان، توپ را وارد دروازه میزبان کرد تا یک بر صفر پیش بیفتند اما این برتری دوام چندانی نداشت و مهدی احمدزاده بازیکن خزر رودسر نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا همه چیز از نو آغاز شود، این بازی در وقت دوم با تساوی یک بر یک پایان یافت.
با شروع وقت سوم بازی، رودسری ها بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه میهمان پیش رفتند اما دفاع هوشیار و جنگنده ملوان بندرگز اجازه نداد میزبان به گل برسد، ضمن اینکه بندرگزی ها نیز در این نیمه زهردار و خطرناک روی دروازه میزبان ظاهر می شدند، بازی ثانیه های پایانی خود را طی می کرد که تیم خزر رودسر به گل دوم دست یافت؛ این گل را رضا عباسی سرضرب، زمینی و به دور از دسترس دروازه بان به گل تبدیل کرد و در ادامه بازی نیز فرصتی به تیم میهمان برای جبران گل خورده داده نشد و این مسابقه سرانجام با برتری دو بر یک به سود تیم خزر رودسر به پایان رسید.
خزر رودسر با این برد 17 امتیازی شد و ملوان بندر گز در امتیاز 11 باقی ماند.
تیم های خزر رودسر و ملوان بندر گز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، مقابل تیم های شهید جهان نژادیان آبادان و مقاومت گلساپوش یزد قرار می گیرند.
سرمربی تیم ملوان بندر گز پس از پایان بازی از عملکرد شاگردانش در این بازی ابراز رضایت و بیان کرد: آنها بازی زیبا و قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند.
مهدی تبیانیان افزود: شرایط بازی و جدول برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود چراکه هر تیمی که پیروز بازی می شد، چند پله در جدول صعود می کرد و این حساسیت بازی را بیشتر کرده بود.
وی ادامه داد: در این دیدار هر دو تیم شایسته پیروزی بودند و بازی تا ثانیه های پایانی برابر بود اما در لحظات آخر، گل دوم را دریافت کردیم و دیگر فرصتی برای جبران باقی نماند.
سرمربی تیم خزر رودسر نیز پس از پایان بازی بیان داشت: تا ثانیه های پایانی برنده بازی مشخص نبود اما توانستیم قدر موقعیت به دست آمده را دانسته و گل دوم را به حریف بزنیم.
محسن نصرالله زاده افزود: ما در این بازی موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم، آنها هم تیم بسیار خوبی بودند و خطرناک ظاهر می شدند و خوشحالم در نهایت توانستیم بازی را در خانه با پیروزی به پایان برسانیم.
در نهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور 13تیم حضور دارند که بصورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند./ایرنا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار