صبح امروز تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بندرگز به مناسبت 5 آذر و روز بسیج در این شهرستان برگزار شد .

 به گزارش کناره ،مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه بندرگز در ردر این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و خیرمقدم  با اشاره به سخن حضرت آقا که فرمودند " بسیج و تفکر بسیجی شبیه افسانه هاست "  اظهار داشت : اگر بخواهیم بسیج را تعریف کنیم یک پیکره زنده و پویاست ، بسیج میوه شیرین انقلاب است ، بسیج شجره طیبه و امر الهی است .

حجت الاسلام احمدی افزود : سیج را باید بشناسیم و بشناسانیم به نسل امروز که نسل دیجیتال و فضای مجازی است ، اگر بسیج را به درستی معرفی کنیم استقبال میکنند حضرت آقا فرمودند "تفکر بسیج جذابیت دارد " اگر امروز بعضی از نوجوانان از بسیج فاصله گرفته اند هنوز آن را نشناخته اند ، دشمن برای مخدوش کردن وجهه بسیج  تصویر نادرست و غیرجذاب برنامه ریزی نشان میدهد و ما برعکس دشمن باید ارائه تصویری واقعی بسیج را  داشته باشیم.

ایشان در تشریح بسیج ادامه دادند : بسیج مجموعه ای از فضایل معنوی و اخلاقی که در کنار هم قرار گرفته اند ، بسیج چکیده  فطرت انسانی است برای همین میگوییم تاریخ مصرف ندارد برای طول تاریخ و در هر زبانی محدودی جغرافیایی ندارد یعنی نه محدودیت زمانی میشناسد نه مرز جغرافیایی و در آن روحیات متعالی و زیبای انسانی موج میزند مثل روحیه تواضع ، خوش اخلاق و خوش رفتاری ، فداکاری و ایثار و از خود گذشتگی ، شجاعت و خطرپذیری در حوادث ،صبر و تحمل سختی ها ،روحیه نشاط و خستگی ناچذیر و .... .

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار