شب گذشته دو نفر از اهالی روستای نارلی آجی سو در کوه های اطراف این روستا و صبح امروز یک زن در روستای قره گل شرقی مراوه تپه مفقود شد.

 به گزارش کناره، جلیل کوسه غراوی بخشدار مرکزی شهرستان مراوه تپه در خصوص مفقود شدن دو نفر از اهالی روستای نارلی آجی سو به خبرنگار راه اترک گفت: دو نفر از اهالی روستای نارلی آجی سو که شب گذشته جهت شکار کبک به کوه های اطراف روستا رفته بودند در بین راه بارش باران آغاز می شود و آنها برای درامان ماندن از باران به زیر صخره ای می روند و در زیر آن آتش روشن می کنند.

وی افزود: شدت بارش باران باعث سست شدن صخره و ریزش آن بر روی این دو نفر می شود که یکی از این دو نفر زیر آوار حان خود را از دست می دهد و نفر دوم که آوار بر روی پایش می ریزد به سختی خود را از زیر آوار بیرون آورده و ساعت 2 صبح به روستاییان خبر می دهد.

کوسه غراوی تصریح کرد: شورای روستا نیز در همان ساعت با بنده تماس گرفت و موضوع را با من در میان گذاشت، من بلافاصله با نیروهای مرزبانی، هلال احمر، انتظامی و... تماس گرفتم و آنها نیز بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

بخشدار مرکزی مراوه تپه ادامه داد: متاسفانه به علت بارش شدید باران و عدم امکان دسترسی به افراد به خاطر گل بودن جاده و خرابی راه، رسیدن به آن افراد با سختی صورت گرفت.

وی افزود: ماموران سخت کوش هلال احمر با تلاش زیاد بالاخره خود را به محل حادثه رسانده و جسد فرد فوت شده را از زیر آوار بیرون آورده و فرد مجروح را نیز به محل امن منتقل نمودند.

جلیل کوسه غراوی

مفقود شدن یک زن در روستای قره گل شرقی

بخشدار مرکزی مراوه تپه در ادامه با اشاره به این که برخی از خانواده های مراوه ای در اوایل پاییز دام های خود را در مراتع بیرون از روستا نگهداری می کنند و در همان جا به به اصطلاح محلی چاروا گفته می شود، زندگی می کند، اظهار کرد: یکی از زنان روستای قره گل شرقی که در چاروایی اطراف روستای قره گل شرقی زندگی می کرد، برخی از روزها برای خرید نان و مایحتاج زندگی به روستا می رفت.

وی ادامه داد: صبح امروز نیز این خانم همانند قبل برای خرید نان و مایحتاج زندگی از خانه خارج شده ولی متاسفانه تا این ساعت هنوز خبری از او نشده است.

جلیل کوسه غراوی در همین خصوص گفت: دهیار روستا خبر مفقود شدن این زن را به ما داد و ما نیز بلافاصله مراتب را با نیروهای امدادی و انتظامی اطلاع دادیم و گروه های نجات محلی را نیز تشکیل داده ایم.

بخشدار مرکزی مراوه تپه تصریح کرد: گروه های امدادی مسیر رودخانه اترک تا روستاهای کرند و چات را به دقت گشته اند ولی متاسفانه نتیجه ای به دست نیاوردند.

کوسه غراوی ادامه داد: علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته تا ساعت 21:00 امشب(13 آبان) هنوز خبری از این خانم داده نشده است و تلاش ما تا پیدا کردن این خانم ادامه خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار