فعال رسانه ای غرب گلستان در یادداشتی در با حضور تماشایی مردم در جشن راهپیمایی 22 بهمن با بیان بیان این مطلب که مردم بندرگز حماسه دیگری را در کارنامه خود به ثبت رساندند، اظهار کرد: فرهنگ ملت ایران برگرفته از عاشورا ، بدر و غدیر است و هیچ قدرت پوشالی شیطان صفتی توانایی رویارویی با چنین فرهنگ و اقتداری را ندارد.

به گزارش کناره ز، "محمدابراهیم شربتی" فعال رسانه ای غرب گلستان در یادداشت خود در باب حضور تماشایی مردم بندرگز در راهپیمایی 22 بهمن امسال در این شهرستان آورده است: فرهنگ ملت ایران برگرفته از عاشورا ، بدر و غدیر است و هیچ قدرت پوشالی شیطان صفتی توانایی رویارویی با چنین فرهنگ و اقتداری را ندارد.

وی افزود: در ۲۲ بهمن مردم شهرستان بندرگز با حضور پرشور خود در خیابان ها این امر را به اثبات رساندند و با فریاد الله اکبر خود حماسه بزرگ و ماندگاری را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خلق کردند و به این ترتیب ستون خیمه بدخواهان نظام و استکبار جهانی را به لرزه در آورند.

"شربتی" تصریح کرد: در دست گرفتن تصویر بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در این راهپیمایی فضای روزهای نخستین انقلاب را در ذهن افرادی که انقلاب را دیده اند تداعی می کند و اذهان نسل جوان که روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را ندیده اند را به تکاپو وا داشته است.

این فعال رسانه ای در یادداشت خود اذعان کرد: مردم روستاها و شهرهای بندرگز بار دیگر اوج عزت و اقتدار خود را ثابت کرده و لقب ولایتمدار و شهیدپرور خود را به همه یادآوری کردند. وی آورده است: دوستداران و وفاداران به انقلاب اسلامی ایران و مردم ولایت مدار شهرستان بندرگز همواره ثابت کرده اند که در هر شرایط سختی ذره ای از عشق و علاقه آنان به این انقلاب کاسته نمی شود و همواره آماده خلق حماسه های بزرگ می باشند.

"شربتی" خاطر نشان کرد: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ها به ویژه در روز ۲۲ بهمن ، سرمایه نظام جمهوری اسلامی است و امسال درایت و تعامل امام جمعه و فرماندار بندرگز این موضوع را با حمایت گرم ملت انقلابی و مومن بندرگزی همراه داشته است.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار