امام جمعه بندرگز گفت : چه معنا دارد نماینده ای که لباس سپاه می پوشد و مرگ بر آمریکا می گوید ولی خانواده اش در کانادا زندگی میکنند

به گزارش کناره ، حجت السلام و المسلمین سید ابوالفضل حسینی امام جمعه بندرگز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار  اظهار داشت : سپاهیان مایع امنیت و آرامش جامعه هستند.

امام جمعه بندرگز در تشرح برخی خصوصیان نظامیان گفت : کسی که لباس رزم میپوشد باید عاقل ترین مردم باشد ، باید دیر خشمگین شود ، اگر اشتباه کرد عذرپذیر باشد ، مقابل ضعیف و مظلوم  رئوف و مهربان و در مقابل ظالمان قوی و مقتدر باشد و ...

امام جمعه بندرگز با اشاره به حضور بسیجیان پاسداران و ارتشیان در اولین روزهای سیل در کشور گفت : نظامیان جزو اولین گروه هایی بودند که در مناطق سیل زده حاضر شدند و هنوز هم در حال خدمت رسانی هستند.

وی با انتقاد تند از قرار دادن سپاه در یست تروریست گفت : یکی از احمق های روزگار ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جزو تروریست ها معرفی می کند  .

وی افزود : قطعا این اقدام احمقانه ترامپ انسان را به جمله شهید بهشتی می اندازد که می گفت " پاسداران آگاهانه انتخاب می کنند ، شجاعانه می جنگند و مظلومانه شهید می شوند و بی شرمنه مورد توهین قرار می گیرند."

 

گر خدا خواهد عدو شود سبب خیر  

حجت الاسلام حسینی گفت : رسانه های معاند دشمن در ذهن مردم این جایگاه مقدس را تخریب می کردند ، ولی امروز  ترامپ کاری کرد که همه ایران شده اند پاسدار و همه افتخار می کنیم که اعلام می کنیم که یک پاسدار هستیم و حمایت می کنید از این گروه انقلابی .

 

قطعا با دعای گربه کاخ سفید باران نمی بارد

وی افزود : با جنگ روانی که دشمن برای از بین بردن علیه این نیروی مقدس و پاک به راه انداخته هیچ خللی در روند تامین امنیت و خدمت رسانی به مردم کشور ایجاد نمی کند .

ولی چرا ؟؟؟؟ چرایی این اتفاق بسیار مهم است و قابل تامل ؟ چه منافعی در پشت پرده بود ؟؟

امام جمعه بندرگز در تشریح منافع امریکا در این طرح در دو دیدگاه بیان کرد : وجه اول حمایت از اسراییل  ایجاد فضای خاص برای نتانیاهو در انتخابات اسراییل .

وجه دوم که ترامپ مواجح شد با شکست های پی در پی با هزینه 7 تریلون دلاری در خاور میانه باعث شد که امریکا دست به یک جنگ روانی بزند ، اگر آمریکا جرئت حمله با سپاه پاسداران داشت این خطا را در سوریه انجام می داد ! جرئت و جسارت ندارد و مجبور است عملیات روانی به راه بیاندازد ولی این کار او پیامدهای مثبتی در ایران داشت ، زیرا وحدت و انسجام ملی در ایران راه افتاد با هشتک #من_هم_یک_سپاتهی_ام گروهها های مختلف جریان های مختلف  از سپاه حمایت کردند خیلی ها حتی بسیاری از مسوولان و اکثر نمایندگان مجلس با پوشیدن لباش سپاه حمایت خود را از این نیروی پاک و مقدس اعلام کردند.

پاسداری فقط پوشیدن لباس سبز سپاه نیست ! عمل باید کرد

وی ادامه داد : پوشیدن لباس مقدس سپاه یعنی من پاسدار اهداف انقلاب اسلامی هستم ، یکی از مهمترین اتفاقاتی که در انقلاب اسلامی رقم خورد و انقلاب اسلامی بر آن مدار می چرخد ولایت فقیه است ، اگر من این لباس را می پوشم باید محقق کنم مطالباتی که مقام معظم رهبری دارد ، چهار سال پیش نمایندگان مجلس قانونی را تصویب کردند که ار امریکا به هر بهانه ای ایران را تحریم کند ما از برجام خارج می شویم ، بزرگترین تحریم را آمریکا انجام داد ، آیا فقط صرف پوشیدن لباس کفایت می کند ! 

رهبری در دیدار با پاسداران اشاره کرد که رهبری گفته : وظایف خود را بشناسید و به ان خوب عمل کنید.

امام جمعه بندرگز گفت : هر کس وظیفه ای دارد که باید  آن را بشناسد و به آن عمل کند ! وظایف نمایندگان امروزاین است که طرح دو  فوریتی مطرح کنند که تمام مسوولانی که فرزندان و خانوادیشان در خارج زندگی میکنند به ایران برگردند ، چه معنا دارد که نماینده مجلس در داخل مجلس لباس سپاه بپوشد و مرگ بر آمریکا بگوید ولی خانواده اش در کانادا زندگی کنند، باید رفتار و گفتار یکی باشد

امام جمعه بندرگز با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت :  شعار سال " رونق اقتصادی " است ، رونق اقتصادی زمانی اتفاق می افتد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور بومی سازی شود ، از جوانان و نوجوانان و استعدادهای داخل استفاده شود.

دشمنی آمریکا با ایران تمامی ندارد

گرگها خوب بدانند در این ایل غیور گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز

گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند   توی گهواره چوبی پسری هست هنوز

ما نه از گرگ بترسیم نه از مرگ نه از شمر ویزید  عاشقان را غم یار است مزید

 

در بین دو خطبه نماز جمعه بندرگز سرهنگ حسینی فرمانده سپاه بندرگز نیز به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام/

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار