فرمانده سپاه شهرستان بندرگز گفت : گذاشتن اسم سپاه در لیست گروه های تروریستی هدیه رییس جمهور امریکا به صهیونیسم است.

به گزارش کناره ، سرهنگ سید علی حسینی فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در سخنرانی خود در حاشیه خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب گروه های مختلف از ابتدای انقلاب اسلامی در دستگیری تروریستها و مقابله با دشمنانی که به دنبال نابودی این کشور بودند ایستاده است.

وی افزود : ما پاسداران جان خود را در طبق اخلاص گرفتیم و آماده جانفشانی هستیم برابر ماموریت ذاتی که حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری انقلاب اسلامی ایران است و در کنار ان یک رسالت پاسداری داریم که در کنار مردم باشیم ، پاسداران انقلاب اسلامی از مردم با مردم و برای مردم هستند و هر زمانی که مردم و نظام ما نیازی به پاسداران پیدا کردند پاسداران اماده جانفشانی هستند دیروز در جنگ با دشمنان بعثی و امروز در جنگ با سیل در مناطق سیل زده .

سرهنگ حسینی ادامه داد : رییس جمهور آمریکا با این کار نشان داد که دستان انان کاملا خالی است و سپاه پاسداران به توانمندی و قدرتی رسیده اند که می توانند دشمن را در آن سوی مرزها در نطفه خفه کنند.

وی تصریح کرد : پاسداران عمرشان را وقف خدمت به مردم کردند و در این مسیر ثابت قدم هستند و برایشان فرقی ندارد که جنگ باشد یا بلایای طبیعی .

فرمانده سپاه بندرگز در پایان از تمام اقشار و مردم که از سپاه پاسداران حمایت کردند تقدیر کردند .

 

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

 

 

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

spahnamazjome260198 1

انتهای پیام/

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار